March 25, 2013

Blue Style

Tym razem na niebiesko :).
Zdjęć na dworze jest mało, dlatego że sesja była robiona na szybko! Głupia zima!
Jeszcze jest dużo śniegu więc wybrałam zimowe buty. W takich spokojnie możecie włazić w śnieg :).
 Do wisiorka jest specjalne zdjęcie, proste kluczyki. Zrobiłam je sama.
Bardzo fajnie wyglądają na szyi. Zwłaszcza kiedy bardzo się wyróżniają kolorem.
Część zdjęć jest robiona w domu. Od razu mówię: "Nie, to nie mój pies ;)".
Mam nadzieję, że zrobi się cieplej i wyjdzie słoneczko :). Mam dosyć tej zimy.
Na razie można tylko powiedzieć: "Ładną mamy zimę tej wiosny ;)".









zdjęcia: Filip

kurtka - Zara
bluzka - H&M
spodnie - Zara
buty - Nik

1 comment:

  1. ej nawet Karmel się znalazł!:)

    Bardzo mi się podoba i życzę powodzenia!!! :*

    ReplyDelete